Brunch Transylvain

Brunch Transylvain |

16 sep 2009

Le 26 septembre, dernière édition 2009 du brunch Transylvain à Boarta, Rue principale 210 chez la famille Opris.
Raid dans la brume automnale

Raid dans la brume automnale |

31 aug 2009

La base de campement sera à Biertan, entre les 17 et 19 septembre 2009. L'un des plus beaux villages construits autour de la célèbre église fortifiée.
Brunch Transylvain

Brunch Transylvain |

28 aug 2009

Brunch Transylvain le 29 Août 2009 à Hosman.
Apold Fest

Apold Fest |

15 aug 2009

Film projection, concert, exhibition...on 20th of August come to Apold, just a few kilometers away from Sighisoara. Entrance is free of charge.
Proetnica 2009

Proetnica 2009 |

13 aug 2009

Come to Sighisoara between the 14th and 22nd of August! Participate for 9 days in the 9 edition of Sighisoaraâ??s ProEtnica Intercultural Festival 2009.
Transilvania Geo Quest

Transilvania Geo Quest |

14 jun 2009

Do you have a GPS? Let’s go for some treasure hunting in Transilvania!
Two blond lads between the Balkans and Caucaus!

Two blond lads between the Balkans and Caucaus! |

12 jun 2009

First exhibtion is in the fortified church of Apold, in Transylvania, on the 20th June at 7pm.
ICon Arts in Cisnadie

ICon Arts in Cisnadie |

07 jun 2009

ICon Arts is an unique event in Romania and Europe. It gathers an international course of contemporary arts, a contest and a concert festival.
Klezmer workshops

Klezmer workshops |

07 jun 2009

Klezmer music is the traditional music of Eastern European Jewish communities. It developed over many centuries in Po­land, Ukraine, Hungary, the Baltic States, Western Russia and, of course, Romania.
Transylvanian brunch

Transylvanian brunch |

29 may 2009

Transilvanian Brunch” in Nucet, Pension BIO-HAUS, on 30th of May 2009.
1|2| 3| 4|5|6|7|8|9