Transilvania Fest

Transilvania Fest |

29 iul 2011 - 31 iul 2011
Transilvania Fest est un festival qui veut promouvoir la culture et la gastronomie de la Transylvanie. En 2011, il se tiendra dans la localité hospitalière de Blaj, connue pour la viticulture, du 29 au 31 juillet.
Fasching - festivalul clatitelor

Fasching - festivalul clatitelor |

26 feb 2011
Carnavalul - Fasching în limba german? - este un obicei reînviat la ini?iativa tinerilor din Prejmer, el fiind mo?tenit de la comunitatea sa?ilor, majoritar? în localitate timp de sute de ani.
Parade des Lole

Parade des Lole |

11 feb 2011 - 13 feb 2011
Les Lole vont de nouveau chasser les mauvais esprits pour l'hiver! L’ancienne coutume, le carnaval des Lole,, en allemand „Urzelnlauf", sera célébrée cette année du 11 au 13 Février 2011 à Agnita, Sibiu, Cincu et Marpod.
Festivalul oamenilor de munte „Clopul Turistului”

Festivalul oamenilor de munte „Clopul Turistului” |

28 ian 2011 - 30 ian 2011
În perioada 28 – 30 Ianuarie 2011 Clubul de Turism Montan „Amicii Mun?ilor” Sibiu cu sprijinul Casei de Cultur? a Sindicatelor Sibiu organizeaz? cea de-a VI-a edi?ie a Festivalului omului de munte – „Clopul Turistului”, în sta?iunea Paltinis, la Cabana Vila 1.
Sighişoara Blues Festival 2011

Sighişoara Blues Festival 2011 |

24 feb 2011 - 26 feb 2011
Blues à Sighişoara, septième édition du 24 au 26 février.
1|2|3| 4|